In fitness food

Sacharidové vlny

Krásný víkend! Představení toho, co to vlastně Sacharidové vlny jsou, jsem sepsala už v tomhle ČLÁNKU. Pokud si teda nejste jisti, nejdříve si přečtěte ten a pak se vraťte sem :).
Program jsem měla zakoupený od 30ti denní výzvy, kde jsem měla přímo předepsaný jídelníček pro svojí váhovou kategorii. Je to na čtyři týdny, kdy 6 dní v týdnu dodržujete striktně gramáže a sedmý den máte volný, pouze s minimálním předepsaným počtem sacharidů. První týden je na zvyknutí si na porce, pravidelnost jídla a celkově na nějaký režim. Vše začíná druhým týdnem, kdy už vlníte s různým počtem sacharidů. Tenhle článek bude ale hlavně o mých zkušenostech.

1. TÝDEN

Jak už jsem zmiňovala, první týden je hlavně o tom, vytvořit si nějakou rutinu. Jídlo máte vždy na dva dny stejné, takže stačí vařit ob den. Samozřejmě pokud jste doma, můžete si vařit každý den. Jelikož jsem ještě chodila do školy, tak jsem vždy večer před vařila na dva dny do krabiček. Jídla je opravdu hodně, ale je důležité, abyste ho snědli, aby vše fungovalo tak, jak má. A výsledky přijdou, to se nebojte. Je to takový start před tím, než začnete pořádně vlnit. 

Já tedy musím říct, že z množství zeleniny jsem byla dost nafouklá a nedělalo mi to extra dobře.


(Snídaně a výborný vanilkový protein od Ladylab)

2. TÝDEN
Další týden už začínáme vlnit. V pondělí jsou hodnoty nejnižší a do konce týdne se vzestupně zvyšují. Tento týden přišly moje oblíbené potraviny, měla jsem tam jogurt, kus kus a hlavně, uzeného lososa ♥. Vše se dalo zvládnout v pořádku, váha šla dolů. Po druhém týdnu byla dvě kila dole, i přes to, že přišly moje dny. 

3. TÝDEN
Zjistila jsem, že 70g sacharidů mi zatím vyhovovalo nejvíc. Cítila jsem se celý den dobře, lehce a neměla jsem žádný větší hlad. K večeru přišla mírná bolest hlavy, ale i to se dalo zvládnout. Ke konci týdne, kdy už mě čekalo 210g sacharidů, přišla krize. Váha začala stoupat zase zpátky, nechtělo se mi vůbec jíst. Už ale zbýval poslední týden a něco do konce, tak to přece nevzdám. Těšila jsem se na neděli, kdy jsem si dopřála vše, co si tělo žádalo.
Mňam treska!

4. TÝDEN

První dva dny z posledního týdne na 0-35g sacharidů jsem zvládla bez větších problémů, opět jsem se cítila, že tělu dělá menší porce jídel dobře. Brokolice začínala být můj nejlepší kámoš. Znova tu ale byla krize a tou byla středa. Od rána jsem pracovala, nestíhala jsem jíst. Když jsem jela kolem poledne domů a čekalo mě teprve druhé jídlo, rozbilo se mi auto. Jenže za chvíli jsem se měla do práce vracet, tak co teď. S autem jsem musela do servisu a už jsem byla slušných 5 hodin bez jídla. Bylo mi špatně, motala se mi hlava, byla jsem vystresovaná. Jelikož jsem další jídlo neměla nachystané sebou, dala jsem si u taťky kus suchého chleba. A jsem ráda, že jsem tak udělala, protože mi hned bylo líp. Ke konci týdne mi bohužel mi váha opět trochu stoupla, je možné, že to bylo právě stresem.


Celkově musím říct, že mě vlny bavily. Jídlo je pestré v rámci možností a jde různě kombinovat. Vyhovuje mi, když mám přesně předepsané kolik čeho sníst a jenom si to navařím a dodržuji. Když mě honily chutě, řešila jsem to vodou s citrónem, čajem nebo žvýkačkami bez cukru. Co mě ale mrzí je, že na mě vlny nepůsobily tak, jak bych si představovala. Je to sice jen měsíc, ale člověk se celkem omezuje a samozřejmě potom čeká kde jaké výsledky. Pro mě je ale úspěch to, že jsem to zvládla, poctivě dodržovala, naučila se jíst pravidelně a co hlavně, konečně si zase zvykám jíst maso. Takže to má pro mě tu přidanou hodnotu, i přes to, že výsledek není takový. Omlouvám se, ale srovnávací fotku přidávat nebudu, protože jak říkám, nejsem úplně spokojená.


Míry

Váha: -1,9kg
Prsa: -4 cm (aspoň něco :D)
Pas: -5cm
Boky: -3cm
Zadek: -3 cm
Stehno: -1cm

Doufám, že mé výsledky pro vás nejsou zklamáním, ale na každého opravdu funguje něco jiného. Mějte se krásně!

Anna ♥

Related Articles

0 komentářů:

Okomentovat