In diary fitness food iifym life

IIFYM & NHD výzva /4/

Čtvrtý týden mojí výzvy byl pro mně vcelku přelomový. Nejenom, že to byl týden, kdy se vše pomalu přesouvalo do poloviny, ale zároveň se toho spoustu událo. 

Začal stejně, jako ty tři předtím. Poctivé zapisování do tabulek, cvičení podle tréninkového plánu, všechno bylo v pořádku. Jediné, co mě trápilo bylo, že se stále nic neděje. První, druhý i třetí týden jsem si říkala, že je to ok, ale budu k vám upřímná, ten čtvrtý už jsem byla na pochybách, zda nedělám něco špatně. Jenomže vtip je v tom, že jsem byla zvyklá, že se vždy něco dělo hned, protože jsem se zpravidla pouštěla do drastických diet a nesmyslných stylů stravování. 

Tohle je ale jeden z mála způsobů (IIFYM), který je dlouhodobě udržitelný i pro člověka, jako jsem já. Už jsem vám ale určitě psala v článku dříve, že chci po těchto osmi týdnech přejít zpět na intuitivní stravování. Tedy ono se zpět říct nedá, protože jsem za poslední rok naprosto ztratila pojem o tom, kolik bych toho vlastně měla sníst. 

Musím ale říct, že jsem změny vnitřně cítila. Ač se nic nejevilo navenek, měla jsem z toho dobrý pocit. Nejlépe jsem se cítila v sobotu ráno, kdy jsem den předtím asi večer nejedla nic, co by mě nafouklo a druhý den jsem měla po dlouhé době ploché bříško a přistihla jsem se, jak se chvilku vzhlížím v zrcadle :D #notsorry. Každopádně se musím naučit mít ráda i nafouklá, protože taková je realita a nemůžeme vinit svá těla za to, že nějak reagují na jídlo :).

Ve středu a v pátek k odpoledni jsem dokončila den intuitivním stravováním, protože jsem dělala hodně věcí do školy a nechtěla jsem zrovna vše vážit. Dala jsem si ale jídla, která jsem si už dělala a vážila dny dříve, takže jsem měla v oku kolik čeho, aby mi to sedělo do maker. Poté jsem to tam letmo naťukala a vždy to vyšlo tak, jak mělo. 


Největší změna přišla ale o víkendu. KONEČNĚ, ano KONEČNĚ po cca 8 měsících plácání se v gymu jsem oslovila trenéra! potlesk. Měla jsem to v plánu fakt dlouho, ale pořád jsem si říkala, že tak nějak vím, jak na to, vše si najdu na internetu a nebudu přeci dávat peníze ještě za trenéra. Ke všemu si ale člověk musí dojít postupem času a já jsem hrozně ráda, že jsem vystoupila z další z mých komfortních zón a odhodlala se na trénink pod dohledem. Vstala jsem hezky brzy, dala si něco malýho a asi za hodinku běžela do fitka. 

Začali jsme samozřejmě základními věcmi, jak by to mělo být. Dýchání, postoj a tak podobně. Člověk si může myslet, že spoustu věcí dělá správně a pak.... a pak si najme trenéra :D:D. Ne vážně, opravdu je potřeba, aby vás někdo srovnal a řekl vám základy, bez toho se to cvičení neobejde. Nebo objede, ale nebude to efektivní. Dále jsme se zaměřili na nohy, techniku dřepu (konečně umím pořádnej dřep, yeeeeees!♥), výpady a na závěr takovej HIIT trénink, kterej mě naprosto dodělal a zbyl po mě na tatami jeden velkej mokrej flek! #taktomabyt

Nikdy, opakuju nikdy, jsem nešla z fitka takhle moc splavená a šťastná :). Bylo to prostě hned o něčem jiným a už jenom tahle jedna hodina mi toho hodně dala.


(nějakej zadek růst začíná, ale zároveň záhadným způsobem i bříško :D)

Víkend toho týdne jsem měla vyhrazený na učení, ale v Praze se naskytl výprodej skate shopu, o kterým jsem se dozvěděla v pátek a kam jsem si nakonec jela pro vysněnej long board, kterej jsem si taky odvezla. Nemůžu se dočkat, až se na něm trochu naučím :). Počítám ale s tím, že budu muset párkrát "spadnout na hubu" :D. Taky jsem si odvezla mikču, jak pro sebe, tak pro přítele, triko a krásný botky, který jsem koupila jak sobě, tak ségře, protože jsem prostě nejhodnější sourozenec pod sluncem pochval se.

A teď už se jdeme podívat na tu hromadu jídla, která tady na vás čeká!


Moje nová oblíbená kombinace - žitný chléb, hummus, vejce, okurka ♥
Vypadá to nudně, ale je to boží :)


Tahle DM proteinová tyčinka je vážně moc dobrá!



Rychlo oběd do školy - kus kus, tuňák, cottage, vlašské ořechy, zeleninka


V sobotu po tréninku jsem hned jela do Prahy, takže jsem si udělala potréninkový proteinový smoothie, ale i tak jsem byla spokojená :)


Potom jsem si koupila v O'papa bistru dva tyhle celozrnný toasty s uzeným lososem a rukulou


Ten pocit, když vám zbyde spousta maker na večer :D ♥
Borůvkové proteinové lívance s bílým jogurtem a zbytek Bodylab topingu


Tento týden jsem taky jedla tohle skvělý tofu brownies - RECEPT


Božská Buddha Bowl ♥


Zase jsem se vrátila ke svým milovaným ovesným kaším :)
Proteinová s raw kakaem, ovocem a mandlovým máslíčkem


A na závěr mega výbornej oběd nedělního dne!
Salátek s olivovým olejem a jogurtovou zálivkou z česneku a kurkumy s opečeným 
filetem z lososa a vše na závěr zalito šťávou z 1/2 citrónu


A tady je vidět, jak jsem po tréninku spokojená :)


A sice jsem si připravovala jídlo do školy pro sebe, ale samozřejmě 
jsem sem tam nezapomněla ani na spolužáky :D


Nesmírně mě těší, když vaříte podle mých receptů ♥
A tyhle tofu lívance se srdíčkem nahoře mi udělaly hned lepší den :)


Týdenní nákup z Lidlu (skoro dvoutýdenní!)
Samozřejmě chybí ještě ovoce a zeleninka


Na závěr pár věciček z aktinu a jednoho e-shopu.

.
.
.

Doufám, že se vám článek líbil a třeba jste v něm zas objevili něco nového :)

Mějte se krásně a těším se příště,

Ann ♥

Related Articles

6 komentářů:

  1. Tyjo, to už je 4 týden? Toto nějak letí :D Taky mám problém s tím, že se mi nelíbí moje posstava, když jsem nafouklá a přitom je to po jídle normální, že.. :) taky si to snažím urovnat v hlavě, že nejsem tlustá a jsou to jen naplněný střeva :) hodně štěstí do zbytku výzvy!

    http://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uteklo to jako voda! :D
      Přesně, to naše tělo nějak reaguje na to jídlo a nám se to pak nelíbí, ale přitom je to normální, jak říkáš :)
      První krok začíná v hlavě, přesně tak :)
      Moc děkuju za tolik pěknejh komentářů, Míšo!

      Vymazat
  2. Jeej, já zrovna přemýšlela, že bych do NHD koučinku šla, ale taky jsem člověk, co by to potřeboval všechno co nejdřív, tak nevím, jestli by to moje psychika zvládla :D každopádně ale to nenafouknuté břicho je lákavá představa!
    P.S. ten longboard je hrozně krásný <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele určitě to můžeš zkusit na vlastní kůži, ale pokud máš rozházený hormony jako třeba já, je to běh na dlouhou trať.. Po nesmyslnejch dietách, přejídání, trápení svýho těla se teď pomaličku srovnává zpět :) a důležitý je myslet na to, že to děláš pro svoje zdraví :)
      Záleží, co jíš, ale momentálně se na to snažím zaměřit a chci z jídelníčků eliminovat věci, které mi nedělají dobře, protože při normálním životě je to pak hodně nepříjemný :)
      A děkuju moc! Víš, že jsem ho ještě nevyvezla? :D Pořád čekám na kamaráda, až si na mě udělá čas, ale asi na něj prostě skočím sama a zkusím to :)

      Vymazat