MAY Fitness Plan

by - 7.5.16

Dnes je venku opravdu nádherně. Člověka to táhne ven, ale dnes mám v plánu uvařit, udělat věci do školy, uklidit a sepsat článek a vůbec se nestydím za to, že na tu krásu budu koukat jenom z okna. Už máme sice sedmého května, ale ještě jsem vám nepředstavila, co všechno jsem si naplánovala na tento měsíc, tak jdeme na to.

Abych uvedla věci na pravou míru, po docvičení One Week Shred od Jillian jsem další týden onemocněla a vrátilo se mi přejídání. Zhubnutá kila jsem nabrala zpět a a k tomu ještě víc. Za 3 týdny jsem nabrala 5kg. To se mi snad ještě nestalo. Řekla jsem si dost, už jsem byla na dobré cestě a teď to takhle zkazit? To teda ne. Chtělo to něco radikálního.

Sacharidové vlny

Od pondělí 2. 5. se stravuji podle sacharidových vln od 30ti denní výzvy. Jak jsem psala v předchozím článku, už jsem je zkoušela držet dvakrát, ale po dvou až třech týdnech jsem to vzdala. Teď se chci hecnout a zvládnout to až do konce. Hodně mi pomáhá podpora lidí kolem mě (vás) a hlavně to, že to funguje. 
Nejdříve si vyberete svou váhovou kategorii. Program trvá čtyři týdny. 6 Dní v týdnu se stravujete podle předepsaného jídelníčku s určitým počtem sacharidů a ten 7 den máte volný. Pozor, o volném dni musíte dosáhnout minimálního předepsaného počtu sacharidů, aby to fungovalo. Princip je v tom, že střídáte počet sachrů na den, čili "vlníte". První týden je zvykací, kdy máte každý den stejný počet. Je to proto, aby si vaše tělo zvyklo jíst pravidelně a aby to pro vás bylo lépe zvladatelnější. Pokud někdo přechází z nezdravé stravy a pak by najel přímo na nízký počet sacharidů, říkám vám, že by to asi nevydržel ani půl dne. 
Další týden to tedy začne. Po volné neděli přijde pondělí s nejnižším počtem sacharidů z celého týdne. Tělo dostane šok = hubnete (velice zjednodušeně). V pondělí máte nejnižší hladinu a do neděle pomalu stoupáte. Více se ale už dozvíte na jejich stránkách. viz odkaz nahoře. Kdybyste se do toho někdo chtěl pustit a nevěděl si rady, neváhejte mi napsat, ráda vám pomůžu. A tady už máte pro představu fotky jídel z mého prvního týdne.

Oběd 1. den

Nedělní nákup na 1. týden

Snídaně 1. den

Snídaně 3. den

Oběd 5. den

Detox

Dalším bodem pro který jsem se rozhodla na měsíc květen je očišťovací kůra pomocí lněných semínek. Už ji mám jednou za sebou a jak na ni najdete TADY. Na to, jak jsem nemohla vystát chuť směsi, když jsem ji měla poprvé, to bylo tentokrát úplně v pohodě. Hlavně se těším na to, až se tělo zase trochu pročistí. Tři dny směs užívám, tři dny mám pauzu. Rozhodně ji vyzkoušejte.

Cvičení 

Se začátkem sacharidových vln jsem se zároveň znovu pustila do cvičení s Jillian a to programu One Week Shred, článek najdete zde. Týden předtím jsem se zotavovala z nemoci, dost jsem odpočívala, abych se do toho mohla naplno pustit, ale co jsem nechtěla, stalo se. Dva dny jsem si odcvičila jako nic a třetí přišla nespavost, migréna a bolest v krku. Ach ta moje imunita Takže středa byl den ve znamení školy a opět, odpočinku. Pro mé překvapení už jsem se ve čtvrtek cítila v pohodě, krásné počasí mi nedalo a hned co jsem přišla domů, šla jsem si zaběhat (poprvé v květnu) a odcvičit posilování s Jill. K tomu ještě nějaké posilování na bříško a bylo skvěle. Příští týden mám samý zápočet, ale pak mi začíná zkouškové, takže bych chtěla začít běhat nejlíp ob den. A cvičení taky přibude.

Na květen si dávám takový menší cíl, uběhnout celkově alespoň 30 km. 
Kdo do toho půjde se mnou?! :)


Budu se vám vždy po týdnu hlásit, jak se mi daří, tak mi držte palce a moc vám děkuju za všechnu podporu! Taky budu ráda, když se do toho pustíte se mnou a taky pro sebe něco uděláte :).

Mějte se krásně,
Anna ♥

You May Also Like

5 komentářů

  1. Do "běžecké challenge" jdu s tebou! :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, paráda! :) Tak dej vědět, jak to šlo. A moc ti děkuju :))

      Vymazat
  2. Ty ses do toho teda opřela! Sacharidky, detox, Jillian a běhání, to by bylo,aby se to tělo nezměnilo :D já teďka o zkouškovým na nic takového nemám ani pomyšlení... teda, běhám denně i cvičím, ale nemám předem žádný připravený plán a jídlo si hlídám zdravé, ale že bych to měla počítat? To ne :D
    Jinak mám taky běžeckou challenge na Nike+, akorát my běžíme 100 km :)
    Držím palce a těším se na výsledky, jak se ti bude dařit!
    www.getmovinzcz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten detox mě láká a přemýšlím jestli bude rozumné začít třeba o víkendu. Přece jen se to tělo bude čistit a asi by mi to nebylo ve škole zrovna příjemné :D
    Sacharidové vlny vypadají suprově, ale jelikož teď to budu mít samá oslava a akce, tak mi to asi nevyjde, ale třeba v září by to mohlo jít! :D
    A držím palečky na splnění běhacího cíle :) Já osobně kvůli kolenům běhat nesmím, ale přemýšlela jsem, že bych začala. Jen bych potřebovala parťáka, co by mě nakopnul :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tobě, ale asi to bude lepší :) já si nechávám ráno vždy dost času předtím, než někam jdu, takže je to v pohodě :D
      To by ses akorát trápila, to máš pravdu :) pokud nepotřebuješ extra hubnout, tak to není potřeba :)
      Moc ti děkuju! Tak třeba jenom rychlá chůze, to úplně stačí :) jinak z vlastní zkušenosti je nejlepší se naučit běhat sama, protože jsem měla tolik parťáků, kteří to nakonec vzdali a pak se ti samotné nechce :D

      Vymazat