In diary life

New Years Resolutions /2016/


1. #Healthy lifestyle

Taková ta moje každoroční klasika. Prostě zhubnout, začít pořádně cvičit, nejíst sladkosti a tak dál.. K tomu si dám pár cílů, čeho bych chtěla dosáhnout ve cvičení a je to kompletní.
Každopádně letos se do toho pustím fakt naplno! I promise!


2. Zdraví

Moje imunita je opravdu na bodě mrazu. Minulý rok jsem byla od července až do zimy zdravá jako rybička a pak to zase přišlo. Angína, potom přes Vánoce zánět močových cest a do toho ještě jiné potíže. Když jsem vyléčila tohle, tak jsem zase chytila chřipku. Nejhorší je, že prostě nemám, NEMÁM kdy to vyležet. Furt něco někde potřebuju dělat a zařizovat. Mám svoje hodiny ve fitku, musím chodit do školy, pak zase na zkoušky, pak se učit... A nejradši bych se za tenhle svůj přístup nakopala.. Od ledna jsem nasadila nějaké přírodní věci, viz. echinacea a lichořeřišnicové kapky, hlíva ústřičná, ještě teda céčko a jako prevenci brusinky, tak snad to pomůže. Samozřejmě je podstatná i zdravá vyvážená strava, cvičení a pravidelné chození ven.

3. Rodina a přátelé

Tenhle bod je pro mě dost důležitý. I přesto, že jsem zůstala ve svém městě na vysoké s domněním, že budu mít čas úplně na všechno počínaje školou až přes rodinu, opak je pravdou. Přijde mi, že nemám vůbec čas na svoje blízké a to je dost smutné. Chtěla bych všem věnovat čas, který si zaslouží a více se s nimi vídat.

Leden je v naší rodině plný svátků a narozenin a zrovna zítra má babička narozeniny, takže plánuju koupit nějakou krásnou kytičku co má ráda, dáreček a udělám si za ní výlet abych jí popřála osobně :). Stejně mi dělá největší radost, když vidím ostatní šťastné. Tak na tom musím pořádně zapracovat.

4. Práce

Jak už jsem psala v jednom článku, prací mám hned několik a to 3. Akorát nedělám žádnou z nich naplno. Chci být pořádně zodpovědná a udělat si čas na každou z nich. Přece je toho času tolik, jen ho umět dobře využít. A konec konců, dělám to hlavně pro sebe, že ano. (Hynku, jestli to čteš, tak si tohle předsevzetí bere u mě na blogu čestné místo a určitě ho naplním! :D)

5. Spánek

Můj kámen úrazu. SPÁNEK. Dříve jsem byla schopná spát každý den třeba jen 5 hodin a pak jsem byla totálně vyřízená a usínala na lavici ve škole. O migrénách díky tomu nemluvě. Do toho samozřejmě práce, cvičení a moje tělo mi  za to moc neděkovalo. A pak jsem to samozřejmě dospávala o víkendu, z kterých jsem díky tomu nic neměla.
Přes prázdniny mezi střední a vysokou jsem si najela na režim, kdy jsem spala každý den kolem 8 hodin, což mi naprosto vyhovuje. Když spím déle, třeba kolem 10 hodin, cítím se pak jak kdyby mě někdo vzal lopatou přes hlavu a celý den prozívám. Těch 7-8 hodin je akorát.

6. Time management

To myslím, že v článku mluví samo za sebe. Prostě si to musím všechno lépe zorganizovat, pořádně využít všechen čas a nebýt líná, jak to prase (omlouvám se za výraz).
To samozřejmě zahrnuje i více studia a co hlavně chci už dlouho, je pustit se do všech těch skvělých knížek, co se mi tu valí na poličkách. Potřebovala bych někoho, kdo by mi zabavil notebook každý večer a já bych si pěkně četla.

6. Blog

A samozřejmě nesmí chybět ani zmínka o blogu, jelikož jsem na to od začátku docela kašlala, musím víc psát a psát, hlavně to, co vás zajímá a méně mých žvástů (haha).


8. ME TIME

Jako poslední bod, bych chtěla mít více času na sebe. Ani nepamatuju, kdy jsem si naposledy udělala koupel, nebo nějaký očistný den. Relax, knížka a nic neřešit. Ale tady už bych se opravdu opakovala, co za to může, že!? 




Vypsala jsem nejdůležitější body, ale jinak mám toho na čem chci makat v tomhle roce mnohem víc. Přeju vám, ať se vám v tomto roce podaří dosáhnout všeho, co jste si vysnili!

Anna ♥

Related Articles

2 komentářů:

  1. Super předsevzetí :) jsou taková "přijatelná", ty mám ráda :) já nemám ráda taková ty jako "zhubnu 20!!!kg" a tak :D přijde mi to hrozně stresující pro ty lidi :D i když moje "uběhnu půlmaraton" na který jsem už přihlášená... :D
    Co se týče toho tvého zdraví, možná bych zvolila třeba cvičit i doma? Hezky v teple rodinného krbu, můžete si zacvičit třeba s mamkou a splníš tím i ten "family time". Na to je super NTC od Nike, kdyžtak :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuju, že vůbec čteš moje články, vážím si toho! :))
      takový to zhubnu 20kg jsem si říkala dřív :D.. ty to určitě zvládneš bez problému!
      Jinak cvičit doma jsem začínala :) ale máme malý byt, tak jsem se vždycky někde bouchla nebo něco a už to bylo otravné :D ale děkuji moc za tip :)

      Vymazat