29. 9. 2016

Mrkvové mini bábovičky /VEGAN/



Minulý týden jsem měla svoji premiéru ve veganském pečení a vznikly z toho tyhle roztomilý mini mrkvový bábovičky se skořicí. Měli jsme s holkama (a Alešem) naplánovaný nedělní piknik, takže jsem dostala challenge upéct právě něco Vegan. Tady máte recept :)

SHARE:

Night Run Praha /24.9.2016/


Minulou sobotu jsem měla příležitost zúčastnit se pražského závodu Night Run, který jak už z názvu vyplývá, se běží večer (doslovně v noci). Trasy jsou rozděleny na hlavní závod, který je dlouhý 10km, poté na Avon běh o délce 5km a dále si přijdou na své i děti a celé rodiny, které mají také svůj vlastní závod.

SHARE:

23. 9. 2016

Fitness update and u finally started going to gym?

Poslední dny jsem měla nesmírnou chuť o něčem psát. Problém byl ale v tom, že jsem úplně nevěděla o čem. Mám sice připravených pár recenzí, ale těch tu v poslední době bylo dost, tak bych se spíš chtěla zase trochu soustředit na ty povídací články. Strávím u nich sice dost času, ale vždy mi pomůžou urovnat si věci v hlavě. A od toho posledního se i docela dost věcí změnilo.


SHARE:

9. 9. 2016

Co jíst před cvičením

Na tohle téma jsem přečetla spoustu informací, protože jsem si nikdy nebyla pořádně jistá, co jíst před a po cvičení. Myslím si, že je to celkem důležitá věc, jelikož to pak ovlivní celý váš výkon. Samozřejmě pro někoho, kdo má rychlý metabolismus a nemá na něj jídlo takový dopad, může být v pohodě i menu z Mekáče. Já jsem ale zrovna z těch lidí, pro které je to důležité.

Doporučuje se jíst nutričně vyvážené (obsahující všechny pro tělo potřebné živiny) jídlo 1-2 hodiny před fyzickou aktivitou a nebo svačinku 60-90 minut před. Záleží na tom, jak to komu a hlavně vašemu tělo vyhovuje. Já si dám raději menší svačinku před a po tréninku kvalitní jídlo. Hlavně byste neměli jíst přímo před, jelikož by vám to nemuselo udělat úplně dobře. Dejte si aspoň 30 minut pauzu, než začnete cvičit. 

Jelikož se všude píše něco jiného a nebo to jsou jenom odborné rady, kterým pak nakonec stejně moc neporozumíte, dám vám pár tipů na to, co vyhovuje mně samotné. Nejsem žádný odborník, čili vám nebudu vypisovat jaký poměr bílkovin či sacharidů máte mít, ale spíš samotná jídla. Tak pojďme na to :)

SHARE:

6. 9. 2016

Food Diary || Srpen 16


Vítám vás u dalšího FOOD článku :)

SHARE:

4. 9. 2016

Veggie Náplavka /28.8.16/

Přeji všem krásný nedělní den! :)

Dnes je to přesně týden, co jsme byli s holkami na Veggie Náplavce v Praze. Je to "jídelní" festival pořádaný projektem Vegan Fighter a Českou veganskou asociací. Tohle byl už 3. ročník. Hlavním cílem je inspirace ke zdravému životnímu stylu, který je zároveň ohleduplný vůči planetě a zvířatům. Bylo tam každým rokem více než 70 stánků českých prodejců a restaurací, takže je zde opravdu velká škála produktů, od bot a oblečení až po jídlo. Více oficiálních informací naleznete ZDE.  

SHARE:
Blog Design Created by pipdig