24. 7. 2016

1. Grocery list

Na tento článek, už jsem se opravdu chystala nějaký ten pátek. Jak už z názvu můžete vyčíst, bude se jednat o jídlo (zase o jídlo).. Aneb moje tipy na #musthave produkty u vás doma. 

Chtěla bych z toho udělat takovou menší sérii článků a pokaždé doporučit něco jiného. Prvních pár bude o potravinách, které mi doma rozhodně nesmí chybět a jím je téměř denně. 

Tak jdeme na to! :)

Mornflake - Superfast Oats

Tyhle vločky ♥... Zatím jsem nenašla lepší a chutnější vločky než právě tyto. Kaši máte hotovou za 2-3 minutky díky tomu, jak jsou jemné a chuťově je to opravdu znát. Taky jsou skvělé do smoothie a kam si jen vzpomenete. Myslím, že už si je objednávám takové dva roky a doma mi nesmějí chybět. Cenově jsou trochu dražší než klasické vločky, ale vyplatí se to. Najdete je na aktinu nebo dalších eshopech se zdravými věcmi.

Albert - Bio špladová mouka
(Supermarkety, zdravá výživa, DM)

Jako další tu mám celozrnnou mouku. Ať už je špaldová, pohanková, kukuřičná, vždycky u mě nějakou najdete (když né všechny :D). Je to skvělá náhrada klasické bílé pšeničné. Musím ale podotknout, že mi z ní/nich například lívanečky nebo různé dortíky chutnají mnohem víc :).

Penam - Fit den / Žitno-slunečnicový chléb
(Albert, Tesco, Globus)

Tenhle chlebíček určitě téměř všichni znají. Je super zdravý, chuťově dobrý (né každému tedy sedí) a dá se kombinovat se vším. Mám ho ráda jak na slano, tak na sladko. Vždycky aspoň jedno balení doma mám. Je vhodný jak ráno, tak večer. Zkrátka takový základ a super alternativa klasického pečiva.
Můj tip: Když ho máte už přes týden otevřený, dejte 
ho do lednice (do vrchní poličky) a vydrží vám o hodně déle :)


CountryLife - Bio agávový sirup
(Zdravá výživa, Albert, Tesco)

Přesouváme se do sladké sekce. Jako další mám vždycky po ruce nějaký sirup na doslazení. Ne vždy je používám, ale tenhle agáve je klasika. Ano, sice každý říká, že nejsou zdravé a je to skoro to samé jako normální cukr, ale myslím, že v malém množství nikomu neublíží :). Navíc je prostě skvělý. Další z variant mívám rýžový (ten je prý nejmíň nezdravý), datlový, javorový ♥. 

Alpro - Dark chocolate dessert
(DM, Albert, Tesco)

Jen stačí vidět obrázek a už na něj mám chuť :D. Je pravda, že si ho nekupuju vždycky, ale často si ho šetřím a těším se na něj, až si ho z té lednice vezmu. Je strašně výborný, složením skvělý, není z mléka takže mi po něm zase není těžko. Jediné, co je trošku odrazující, je cena za malý kelímek. Ale jak říkám, mít ho jako takovou "odměnu" a nejíst ho denně, proč ne :).


Kdyžtak mi dejte vědět, jestli se vám tenhle typ článků líbí a budu na tom ráda pracovat dál. 
Mějte se krásně! A ♥

SHARE:

20. 7. 2016

JULY || Random diary post

Dneska se po dlouhé době zase trochu rozpovídám. Chtěla bych vám říct, jak to vypadá se záchvaty přejídání, pár slov ohledně mojí "osobní krizičky" a taky nějaké novinky v mém životě. Určitě jste si všimli, že jsem poslední měsíc nebyla skoro vůbec aktivní. Maximálně tak na instagramu, kam přidám sem tam nějakou fotku, což konec konců tolik úsilí nestojí. Každopádně se mi pomalu ani to nechtělo. Nevěděla jsem co psát do popisku a neměla jsem náladu jídla ani zdobit. A to už je co říct... 


Přes červen jsem chodila každý den pracovat a neměla jsem mimo to čas téměř na nic. Samozřejmě jsem se těšila, až to skončí a já se budu všemu věnovat na 120%. Opak byl ale pravdou. Byla jsem unavená, nechtěla jsem být mezi lidma, nic mě nebavilo, neměla jsem z ničeho radost. Zkrátka jak kdybych všechno vypnula. Přestala jsem se snažit a jenom jsem tak nějak proplouvala dny. Samozřejmě jsem byla náladová, neustále unavená, otravná. Naštěstí jsem si to brzy uvědomila a začala s tím něco dělat.

Velkou motivací je pro mě to, že jsem momentálně 1,5 měsíce bez záchvatu přejedení. A doufám, že to takhle bude pokračovat dál. Protože ty pocity už upřímně nechci zažít. Nebudu vám lhát, občas jsem měla silné nutkání, většinou to způsoboval stres nebo smutná nálada. Ale tím, že jsem si to srovnala a nic si nezakazovala, jsem si s klidem dala pár mini sušenek a bylo mi dobře. Bez žádného "záchvatu". Zároveň jsem ale přibrala na váze. Je to nepříjemný, ale jak jsem psala v předchozím článku, nejdřív se musím poprat s touhle poruchou a až pak můžu zdravě hubnout, jinak to nepůjde.

Od července jsem si chtěla pořídit permici do (dokonce) dvou fitek. Jedno, kam bych chodila na skupinové lekce a druhé, kde jsou stroje a činky. Začala jsem jíst na moje poměry opravdu hodně ovoce a zeleniny a začínala jsem dostávat energii. Hned jsem viděla rozdíl, jak jsem se cítila lehce a byla jsem znovu šťastná.

Na začátku července jsem vyběhla ven, plná energie a odhodlání naběhat na Nike+ co nejvíc kilometrů, po příchodu domů jsem dala ještě hodinu cvičení a fakt to byl opět ten krásnej, spokojenej pocit. A já si říkala "když mám teď tolik vitamínů, zase cvičím, to snad ani nemůžu být nemocná" (Jelikož mám narušenou imunitu, trpím na nemoci celkem často)
A co se nestalo, druhý den jsem se probudila s teplotou, oteklým krkem, pusou a nemoc byla na světě. Nechápala jsem, jak ze dne na den se může něco takovýho stát, ale asi jsem si to prostě zakřikla :D.

Když jsem se po týdnu vyléčila (bez antibiotik), pomaličku jsem se vrhla zase na cvičení. Zacvičila jsem si opět doma, jenom lehce podle videí, abych to nepřehnala. Zase mi bylo krásně, nemoc pryč, cítila jsem se plná energie. Druhý den teplota, zánět močových cest... Tak co dělám sakra špatně?

Přepadlo mě takové zoufalství, taková bezmoc.. Co s tím mám dělat. To je jedna nemoc za druhou, pořád něco, nikdy se nemůžu na 100% věnovat tomu, čemu chci. Samozřejmě mi tohle myšlení na mém stavu moc nepřidalo. A v tuhle chvíli mě přešla chuť úplně na všechno. Snažit se něco sepsat, když se vám do toho nechce, je vám mizerně, jste nemocní, je v mém případě naprosto zbytečný.

(Jsem zvědavá, jestli někdo vydržel až sem, ale jestli ano, tak vám tímto nesmírně děkuju! ♥)

Snažila jsem se dělat všechno pro to, abych si nemusela jít pro antibiotika a vyléčila to co nejdřív (trpím na to často, takže už vím co a jak, pokud se s tím ale setkáte poprvé, rozhodně utíkejte k lékaři!). Po týdnu přišlo rychlé zlepšení a mě nenapadlo nic jiného, než jít v sobotu v 9 večer chytat pokemony, když už mě to nebolelo #reallysmart. Samozřejmě jak jinak, druhý den přišla druhá fáze a bylo to tu znovu. Takže poučení pro příště, všechno pořádně vyležet, být v klidu, i když se vám vůbec nechce (a vydali hru na kterou se těšíte pěkně dlouho).


Rozhodla jsem se, že je na čase to změnit jednou pro vždy. To už tu bylo hodněkrát, ale nikdy jsem to nebrala tak vážně, jako teď. Hledat cesty, jak se s tou imunitou jednou pro vždy poprat, zlepšit zažívání a odkyselit organismus. Já už jsem z velké části odhodlaná do toho, co zkusím, ale pokud máte vy nějaké tipy & triky, jak si posilnit organismus, budu ráda, když mi je dáte vědět :).

Vím, že tenhle článek byl hodně psací a nic moc vám nedal, ale ráda si občas sepíšu všechno dohromady a udělám si z toho takovej měsíční diářek. Rozhodně mám ale zase spoustu nápadů a chystám se to tu pořádně oživit! Mějte se krásně a ještě jednou děkuju za přečtění ♥ A


SHARE:

16. 7. 2016

Food Diary || Červen 16


Krásný den :) Hlásím se po delší době, jelikož byl červen i začátek července dost pracovní a pak jsem chtěla jen vypnout, odpočívat a nic nedělat. Nebyl tu skoro měsíc žádný nový článek a za to se vám moc omlouvám. Měla jsem už neskutečnou chuť něco napsat, ale vždy mi do toho něco přišlo. Momentálně mi přítel odjel na týden pryč, doma nikoho nemám a je to opravdu dobrý pocit být zase na chvíli sama. Teď už ale k tématu. O čem jiném po takové odmlce psát, než o jídle? :D

V červnu jsem si dávala záležet na snídaních, protože to bylo jediné jídlo, které jsem měla/jedla doma. Zbytek už jsem balila sebou. Vyzkoušela jsem různé nové kombinace kaší, objevila kouzlo Smoothie bowl a dokonce jsem se rozhodla zařazovat do stravy častěji šťávy z ovoce a zeleniny.

Zároveň bych chtěla k tomuhle všemu dodat, že jsem začala sledovat skvělou slečnu na YouTube, kterou určitě už mnozí z vás znají. Je to Kamča Lindová, alias Camie, která je na rostlinné stravě a téměř denně přidává nová videa. O tom, co přes den jí, různé zdravé (veganské) recepty, ale taky třeba povídací videa. Hned první den co jsem jí objevila jsem u jejích #Co jsem dnes jedla strávila několik hodin. Dokonce jsem ji vyměnila i za seriál, na který jsem zvyklá koukat, když jím (já vím, že by se to nemělo) nebo odpočívám. Je zkrátka sympatická, moc chytrá a hlavně její videa nejsou strohé, ale je v nich naprosto přirozená a to se mi líbí asi nejvíc. Její kanál najdete ZDE :)

A teď už se jdeme vrhnout na to jídlo!


Takhle to dopadá, když mám období "ovesných kaší" :D. Na to, že samotné OREO sušenky mi moc nechutnají, měla jsem jich z vyhrané soutěže pár doma, tak jsem si řekla, že je aspoň zkusím s kaší. A řeknu vám, to bylo něco opravdu výbornýho! (fotka vlevo dole)


Nahoře vpravo makro-friendly banánové lívanečky a vlevo dole proteinová bábovka, která nějak moc vyběhla a nakonec vypadala jako velký čokoládový donut :D.


Jedny z nejlepších lívanečků co jsem měla ♥ a M&M's dort ke dni otců.


Ke konci měsíce začalo "Smoothie bowl" období a taky jsem začala zařazovat hodně ovoce a zeleniny na všechny způsoby, na což jsem doteď dost kašlala. 

Mějte se hezky a budu se těšit u dalšího jídelního článku! A ♥
SHARE:
Blog Design Created by pipdig